Informatii Auto - FORUM
 
Bine ai venit, Vizitator. Trebuie să te autentifici sau să îţi creezi un cont. Pagina principală | Ajutor | Caută | Autentificare | Creează un cont

Informatii Auto  |  Auto  |  Noutati Auto  |  Subiect: Dacia Sandero 0 Utilizatori şi 1 Vizitator pe acest subiect.
Pagini: [1] Imprimă
Autor Subiect: Dacia Sandero  (Citit de 11110 ori)
Alex
Administrator
Hero Member
*****
Mesaje: 625



WWW
« : Februarie 05, 2008, 05:48:28 »

Iata si prima fotografie (spion) cu noul hatchback creat de Dacia, pe platforma Logan.
Noul model Dacia Sandero (numele nu este oficial, fiind preluat de la modelul similar produs de Renault in Brazilia) este in teste, cu numere de PROBA... Grin
Fisiere atasate: Dacia Sandero - dacia-sandero-hatch-spy.jpg (67.56 KB, 800x411 - văzut 974 ori.)
Memorat

Matiz "E-Classe" :p
CRyS
Vizitator
« Răspunde #1 : Februarie 07, 2008, 10:54:17 »





Dar tot Dacie ramane! Cheesy
Memorat
seraphym
Newbie
*
Mesaje: 28


« Răspunde #2 : Martie 05, 2008, 08:18:24 »

Dacia Sandero - dezvăluit în premieră mondială la Geneva

După Logan, Logan MCV, Logan Van şi Logan Pick-Up, Dacia continuă să-şi extindă gama de modele cu Sandero, un bicorp (hatchback) cu 5 portiere şi dimensiuni generoase, prezentat în premieră mondială la Salonul Auto de la Geneva 2008. [detalii...]
Memorat
kyramon
Newbie
*
Mesaje: 3


« Răspunde #3 : Martie 05, 2008, 09:45:12 »

Dar tot Dacie ramane! Cheesy
Asa e! Mai ales cand ma uit in ce fel e "aliniat" pedalierul.
Jantele acelea de tabla imi amintesc de cele ale primelor modele Skoda, dupa preluarea de catre VW.
Memorat
AlexRS
Newbie
*
Mesaje: 3


« Răspunde #4 : Martie 24, 2008, 09:46:30 »

eu cred ca va avea la fel de mare succes la si logan.atat in tara cat si afara.spatele cred ca putea sa iasa mai bn de atat
Memorat
Alex
Administrator
Hero Member
*****
Mesaje: 625



WWW
« Răspunde #5 : Mai 19, 2008, 12:36:08 »

Expertii incearca sa distruga Dacia Sandero dar micul hatchback e ca o pisica ce cade intotdeauna in picioare!  Grin




Dacia Sandero se da pe partie! Expertii incearca sa distruga modelul Dacia Sandero aruncandu-l de pe o partie de ski.  Grin

Memorat

Matiz "E-Classe" :p
Alex
Administrator
Hero Member
*****
Mesaje: 625



WWW
« Răspunde #6 : Iunie 03, 2008, 08:16:34 »

Dacia Sandero - în România de la 6890 Euro

Dacia a lansat astăzi, în premieră pe piaţa din România, noul său hatchback - Sandero. Evenimentul a avut loc la World Trade Center, Bucureşti, ora 20:20, iar directorul de comunicare Silviu Ion, împreună cu Jojo, a prezentat publicului noul Dacia Sandero [detalii...]

ca sa recapiluam - preturi Dacia Sandero in Romania:

Dacia Sandero "Sandero" 1.4 MPI 75 CP - 6890 Euro
Dacia Sandero "Ambiance" - 1.4 MPI 75 CP - 7350 Euro
Dacia Sandero "Ambiance" - 1.6 MPI 90 CP - 7750 Euro
Dacia Sandero "Preferance" - 1.4 MPI 75 CP - 8050 Euro
Dacia Sandero "Preferance" - 1.6 MPI 90 CP - 8450 Euro
Dacia Sandero "Laureate" - 1.4 MPI 75 CP - 8950 Euro
Dacia Sandero "Laureate" - 1.6 MPI 90 CP - 9350 Euro
Dacia Sandero "Prestige" - 1.6 MPI 90 CP - 9850 Euro

Opţionale Dacia Sandero
- Vopsea metalizată 255 EUR
- Direcţie asistată 405 EUR
- Airbaguri laterale 200 EUR
- Geamuri electrice spate 100 EUR


preturile includ TVA.  Grin

Dacia Sandero - Preţ: 6890 € - 9850 €
Versiuni, preţuri| Dotări standard| Opţionale| Date Tehnice| Finanţare| Garanţie
« Ultima modificare: Iunie 05, 2008, 07:20:46 de către Alex » Memorat

Matiz "E-Classe" :p
Alex
Administrator
Hero Member
*****
Mesaje: 625



WWW
« Răspunde #7 : Iunie 24, 2008, 08:47:11 »

Dacia Sandero in teste: o "scumpete" de low-cost

Dacia Sandero in teste: o "scumpete" de low-costOferta bogata la preturi cat mai joase, comparativ cu modelele concurente, este partial umbrita de limitele lui Sandero.

Sandero vine cu o serie de premiere pentru Dacia. La nivel vizual, probabil pentru prima data in intreaga istorie a Dacia, se poate vorbi despre design la unul dintre modelele marcii. E drept, si acesta este imprumutat, dar este mult mai atractiv decat liniile colturoase promovate pe Logan. La nivelul sigurantei active, ABS-ul este, in sfarsit, standard pentru Sandero.

Tot in premiera, vorbim si despre existenta unui sistem de asistare la franarea de urgenta, care reduce cu 20% distanta de franare. Ca sa ramanem pe teritoriul sigurantei oferite de noul model, Sandero se remarca, din pacate, prin existenta unui singur airbag, cel frontal pentru sofer, in versiunile de echipare de baza.

E drept, alte trei airbaguri, cele laterale si cel frontal pentru pasager, pot fi achiztionate optional, indiferent de versiunea de echipare. Cu toate acestea, existenta celor patru airbaguri reprezina doar un minimum-minimorum de siguranta, care ar trebuie sa existe, la fel ca si ABS-ul, pe orice masina, indiferent de clasa din care face parte sau de categoria de pret.

Airbagurile laterale pot fi comandate optional pentru 200 de euro, iar cel frontal pentru pasager pentru 100 de euro. Acest lucru face insa ca pretul de baza, de 6.890 de euro pentru echiparea Sandero a modelului cu acelasi nume, sa ajunga la 7.190 de euro.

Sandero ar putea fi testata in acest an de organizatia independenta Euro NCAP. Potrivit oficialilor Dacia-Renault, noul model ar putea primi patru stele la capitolul siguranta oferita pasagerilor adulti. Insa tot reprezentantii companiei au admis ca masina care va fi testata va avea patru airbaguri, si nu unul singur, asa cum exista in dotarea standard. Probabil ca la testele Euro NCAP Sandero cu un singur airbag nu ar obtine mai mult de 2 stele.

Modelul Logan are 3 stele din maximum de 5 posibile, in ceea ce priveste protejarea pasagerilor adulti in caz de impact. Din 2009, Euro NCAP intentioneaza sa schimbe modul de calcul privind acordarea punctajelor, ceea ce ar insemna ca, daca testele ar avea loc anul viitor, Sandero ar putea primi mai putine puncte.

La capitolul confort, masina are destul spatiu interior de oferit. Modelul, lung de 4,02 metri, se inscrie in clasa mica, in functie de lungimea masinii, insa ampatamentul de 2,59 metri il plaseaza aproape de media clasei compacte, care este de 2,62 metri. Doar ca exemplu, un Volkswagen Golf are un ampatament de 2,58 metri, cu un centimetru mai mic decat al lui Sandero. Spatiul interior este la fel de mare ca la Logan. Inaltimea masinii, de 1,53 metri, ofera destul spatiu pentru locurile din spate. Volumul portbagajului este de 320 de litri.

E mai mic decat la Logan, unde acesta masoara 500 de litri, insa si Sandero este mai scurt cu 23 de centimetri decat Logan. Cu bancheta spate rabatata se pot obtine insa 1.200 de litri. Pacat insa ca aerul conditionat nu poate fi comandat, nici macar optional, pentru versiunile de echipare Sandero, Ambiance sau Preferance. Aerul conditionat este oferit standard doar pentru echiparea Laureate, varful de gama pentru motorizarea de 1,4 litri, si Laureate-Prestige, echiparile de top in cazul motorizarii de 1,6 litri. Cel mai ieftin Sandero cu aer conditionat costa 8.950 de euro sau 9.350 de euro, in cazul motorului de 1,6 litri si 90 de cai-putere.

Asadar, daca ar fi sa adunam dotarile necesare pentru un minimum de siguranta si confort, mai exact cele patru airbaguri si aerul conditionat, ajungem la un pret de 9.250 de euro pentru Sandero de 1,4 litri si 75 de cai-putere. Reprezentantii Dacia-Renault sustin insa ca decizia de a nu include aerul conditionat printre dotarile optionale a avut la baza situatia vanzarilor de modele Logan, unde clientii nu s-au inghesuit sa comande aceasta dotare.

Cele doua motorizari pe benzina sunt suficiente pentru a pune in miscare cu lejeritate masina care cantareste sub 1.050 de kilograme. Desi cuplul motor maxim de 128 Newton-metri este disponibil de la 3.000 de rotatii pe minut, in cazul versiunii de 1,6 litri, masina se misca cu adevarat bine in plaja de 3.500-4.000 de rotatii pe minut. Nu am realizat un test special pentru consum, dar acesta s-a cifrat la 7,6 in jurul celui dat de producator, de 7,2 litri, insa cu mentiunea ca vitezele au fost schimbate la peste 3.000 de roatii. In oras, consumul urban a ajuns si la 10,6 litri la 100 de kilometri.

Finisarile si materialele nu sunt cu nimic peste Logan. Micile retusuri ale consolei centrale nu schimba cu nimic impresia ca te afli mai degraba la volanul unui Logan. Garantia standard oferita pe Sandero, dar si pe toate modele Dacia incepand cu 4 iunie, este de 3 ani si 100.000 de kilometri. Acest lucru reprezinta un progres evident fata de cele 18 luni, cat cuprindea perioada de garantie anterioara pentru gama Logan pe piata din Romania.

Per ansamblu, Sandero este un Logan in haine noi, dar este si o masina solida care ofera un bun raport pret/calitate/performante. Atata timp cat nu cautam confortul unei masini de clasa medie, motoarele unei super-sportive si finisari sau materiale de lux, Sandero se recomanda ca prima masina pentru clientii tineri si deschide un inceput nou pentru Dacia. Sandero are potentialul de a atrage un public catre un segment de piata, cel al hatchback-urilor, prea putin atractiv pentru romanii care prefera, in general, sedanurile si portbagajul mare.

Sursa: Cotidianul
Memorat

Matiz "E-Classe" :p
claudiu
Vizitator
« Răspunde #8 : Iunie 29, 2008, 08:59:30 »

sandero este net inferioara loganului si atentie, vorbesc de versiunea laureat 1.6.

am facut un test drive cu acest model si nu m-a impresionat deloc chir m-a dejamagit.
In interior se aude zgomotul de rulare ffff tare spre deosebire de logan.
La fel ca la logan se aude un zgomot la ambreiaj( acel uruit care dispare la apasarea ambreiajului, parca ar fii rulmentul care actioneaza pe placa) se aude mai tare ca la logan.
La motor ce sa zic nu are demaraj deloc cu toate ca este mai usoara decat loganul( este posibil si dincauza ca nu s-a lasat motorul- avea doar 67 km la bord).
Singura modificare care s-a facut este fata si spatele in rest bordul este la fel, motorul nu au umblat deloc nici la soft nici la cuplu , la nimic, cat despre palsticul din care ste facut bordul, e la fel de prost.
Eu personal am avut un logan din 2006 si am fost ff multumit de el. Era de 1.4 si avea demaraj mai bun ca la sandero.
Acum am un passat la second dar nu se compara cu loganul
Memorat
Valeka
Vizitator
« Răspunde #9 : Septembrie 07, 2008, 05:15:20 »

Pentru claudiu: Atunci cand compari Sandero cu Passatul, inseamna ca nu aveai ce face si te-ai gandit sa te bagi in seama pe aici.
Am facut saptamana asta test drive cu Sandero 1.6 Laureate echipat cu SUV Kit: o placere. Se manevreaza excelent, demadaj, computer bord, frane ok, motorul nu se aude in interior, clima pornita. Ce m-a frapat este ca pe computerul de bord, la viteza mare arata ca mai am mai putin pana la statia de benzina decat la viteza mica.
In rest arata bine, spatiu interior bun, in spate se sta ca in tren, abia astept sa iau una. Pana acum am avut Dacia 1410, Opel Ascona, Opel Kadett, Renaul Clio si voi lua sigur un Sandel Laureat de 1.6 cu car kit SUV, bare pe pavilion transversale. Arata ca un mic SUV: chiar e sic. Singura problema ramane consumul, dar daca ma gandesc la diferenta de pret - 2500 euro in medie, rezulta 225000 km. Si e OK.
Memorat
Auto-Moto
Newbie
*
Mesaje: 2


« Răspunde #10 : Septembrie 30, 2008, 09:33:31 »

Usor, usor am ajuns cu Dacia si la Paris!
Cod:
http://www.mondonews.ro/Logan-MCV-Facelift-si-Sandero-Diesel---la-Paris+id-1035.html
« Ultima modificare: Octombrie 01, 2008, 07:16:23 de către Alex » Memorat
Pagini: [1] Imprimă 
Informatii Auto  |  Auto  |  Noutati Auto  |  Subiect: Dacia Sandero
Schimbă forumul:  


Autentifică-te cu numele de utilizator, parola şi precizează durata sesiunii.

- Home - Stiri auto - Promotii masini - Masini noi - Info Utile - Wallpapers - Anunturi masini sh - Sitemap - Contact -
Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
Traducerea în limba română © 2006-2007 www.smf.ro